Centrum Dietetyczne Sylwetka

 

ODCHUDZANIE

Odchudzanie

  • Chcesz schudnąć zdrowo i bezpiecznie?
  • Dieta kojarzy Ci się z głodem i jedzeniem jałowych potraw bez smaku?
  • Jesteś osobą po wielu dietach, kończących się najczęściej efektem jo-jo ?
  • Twój metabolizm jest rozchwiany i już żadna dieta na Ciebie nie działa?

Jeżeli tak – najwyższy czas skorzystać z fachowej pomocy specjalisty!

Oferujemy bezpieczną dietę odchudzającą dla dzieci i dorosłych. Dzięki dobrze dobranej diecie jesteśmy w stanie pomóc nie tylko zrzucić zbędne kilogramy, ale także cieszyć się dobrym zdrowiem i samopoczuciem.

Dieta jest prosta i szybka w wykonaniu oraz bazuje na łatwo dostępnych produktach. Nie sprzedajemy żadnych dodatkowych suplementów!

Co 2-3 tygodnie spotykamy się na wizytach kontrolnych, na których dokonywana jest analiza składu ciała, badania antropometryczne, ponadto otrzymuje się nowe przepisy i wskazówki. Wizyty kontrolne uczą nowego sposobu odżywiania i doskonale motywują do dalszego działania.

Aby zapobiec efektowi jo-jo, po osiągnięciu upragnionej masy ciała wprowadzamy stabilizację wagi. Na koniec redukcji, pacjent dostaje zalecenia końcowe ze wskazówkami co jeść po skończonej diecie, aby zachować jej efekty.

ZALEŻY NAM PRZEDE WSZYSTKIM NA TRWAŁEJ ZMIANIE NAWYKÓW ŻYWIENIOWYCH PACJENTA. TO GWARANCJA UTRZYMANIA ZDROWIA I SZCZUPŁEJ SYLWETKI.

 

 

Ze względu na różne potrzeby i możliwości pacjentów, dietę odchudzającą możemy poprowadzić na 2 sposoby: wg planu żywieniowego lub jadłospisu. Oba sposoby prowadzenia diety (opisane poniżej) są szczegółowo omawiane na pierwszej wizycie i wspólnie podejmujemy decyzję, która opcja lepiej sprawdzi się w przypadku danej osoby.

1.) Plan żywieniowy, zdecydowanie częściej wybierany przez pacjentów, to spersonalizowany plan codziennej diety – jak, w jakich ilościach i co można zjeść. Z przykładowymi posiłkami, z dostosowaną kalorycznością i porcją (gramaturą). Od jadłospisu różni się tym, że masz większą możliwość wyboru produktów – posiłki komponujesz sam wg. ilości i proporcji do danego dania. Dzięki planowi żywieniowemu uczysz się jak komponować odpowiednie dla siebie porcje każdego dnia, dalej mając wszystko pod kontrolą.

2.) Jadłospis – rozpisana na 7 lub 14 dni dieta z konkretnymi daniami (produkty, gramatura, sposób przygotowywania). Tutaj trzeba już restrykcyjnie trzymać się menu na dany dzień. Jadłospis jest polecany osobom, które lubią lub muszą mieć dzienne żywienie rozpisane od A do Z.

KONTAKT

Centrum Dietetyczne SYLWETKA

Rejestracja telefoniczna: 660 209 004

Oświęcim, ul. Garbarska 1

(Przychodnia nr 4, piętro 1, pok. 111)

Tychy, ul. Sikorskiego 101

(Centrum Medyczne Paprocany, pok. 25)

Mysłowice, ul. Wyspiańskiego 19

(Przychodnia Czwórka, piętro 1, pok. 27)

Zgoda